Seurainfo

Heinolan Tanssikerhon tarkoituksena on edistää ja pitää yllä monipuolista tanssiliikunta- ja tanssiurheilutoimintaa Heinolan ja naapurikuntien alueella. Heinolan Tanssikerho tarjoaa erilaisista lähtökohdista oleville henkilöille mahdollisuuden harrastaa tanssia kunto-ja terveysliikuntana, kilpa- ja huippu-urheiluna, sekä lisäksi mahdollisuuden osallistua liikuntaan liittyvään yhdistystoimintaan - kunkin henkilön edellytysten ja tarpeiden mukaisesti.

Seuran arvot

1.1        Tasapuolisuus

Ryhmissä tapahtuva toiminta on kaikille tasapuolista ja seuraan hyväksytään harrastamaan kukin omana itsenään.

1.2        Monipuolisuus

Toiminnassa on tärkeää säilyttää monipuolinen tanssilajien harrastamismahdollisuus. Seura on avoin kokeilemaan uusia lajeja ja niitä on vuosien varrella ollut tarjolla useita erilaisia.

1.3        Yhteisöllisyys

Seura haluaa korostaa yhteenkuuluvuuden tunnetta seuran jäsenissä. Se mahdollistetaan järjestämällä tapahtumia ja yhteisiä tilaisuuksia, jäsenet voivat osallistua tanssikilpailuiden järjestämiseen, jäsenet kuuluvat kunkin ryhmän whats app –ryhmään, jäsenten on mahdollista hankkia yhteinen seura-asu.

1.4        Tavoitteellisuus

Terveiden ja liikunnallisten elämäntapojen edistäminen sekä virkistävien ja esteettisten kokemuksien toimintaa.